Barion Pixel

Tájékoztató táblák, matricák egy helyen

0Ft

Nincsenek termékek a kosárban.

ÁSZF


Szűcs Tibor e.v. /Alanyi adómentes/ mint üzemeltető
„Szücsidekor”
Cégjegyzék száma: ES-347972 Adószám: 65555673-1-26
Közösségi adószám: HU65555673
Székhely: 6640 Csongrád, István u. 24.
E-mail: szucsidekor@gmail.com
Telefonon: 06-63/470-776

Mobil: 0630/232-7212
Weben:
www.szucsidekor.hu
www.szucsidekor.atw.hu
www.szucsidekor.superwebaruhaz.hu

Tárhelyszolgáltatónk:
ATW Internet Kft. Székhely: H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1. Cégjegyzékszám: 01-09-736956 Adószám:
13471868-2-41 EU VAT: HU13471868

Bankkártyás fizetés Barion

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A Bankkártyás fizetést webáruházunkban a https://www.barion.com/hu/ szolgáltatja.
Barion – The smartest way to pay.
Felügyeleti szervünk a Magyar Nemzeti Bank
MNB engedély: H-EN-I-1064/2013
E-pénz kibocsátó intézményi azonosító: 25353192
Fizetéshez használhatod:
•Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
•Visa vagy Electron bankkártyádat
•Amex bankkártyádat

Egyedi matricák, címkék, tájékoztató táblák, digitálisan letölthető nyomtatványok (2023.01.11.) gyártásával és gyárival megegyező minőségű, de utángyártott matricák
készítésével foglalkozunk (pótlás /felniközép, stb…/, tuning és egyéb céllal…)
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített javasolt fogyasztói árakat tüntetünk fel. A vállalkozás adózási rendjének
megfelelően /Alanyi adómentes/, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak
általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a
megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a
vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a
Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül.

Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A digitálisan letölthető nyomtatványokat 1x kell csak letölteni és csak saját részre, tovább értékesíteni tilos. A letöltött állományokat bármikor nyomtathatja magának korlátlanul.

Azonban, ha nem rendelkezik nyomatóval megvásárolhatja nyomtatott formátumban is, a www.szucsidekor.superwebaruhaz.hu weboldalunkról, de akkor nyomtatási költség+szállítási költséget is hozzá kell számolni.


A rendelés menete
1.A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

1.A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy
megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja
választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a
kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása”
gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva
véglegesítheti a megrendelését.

2.Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást,
amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el
megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok
segítségével.

Megrendelését a nap 24 órájában leadhatja.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés
visszaigazolást, további tájékoztatást, amennyiben futárszolgálattal kéri a házhozszállítást. A termék kiszállítására csak a
termék kifizetése és számlázásunkat követően teljesítjük.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont
segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy
egyedi megrendelés számmal azonosítható.

Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció
véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időnkön túl is megtörténhet. / általában 8-21 óráig/ a hét bármely napján.
Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-
4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 4-8 munkanap.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló
okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

•Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló emailben
megtalálja a bankszámla számunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás
megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően
adjuk fel a Postán /levél/ vagy GLS-el /csomag/a terméket.(bankszámla számunkat az üzemeltetői adatok között
találja meg)

•Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető vállalkozás székhelyén/telephelyén forintban fizeti
meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával 2021.04.07-től.

•Bankkártyával /Barion -on keresztül online/ történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák
tulajdonosai számára lehetséges: Barion, Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard, stb… /A nap 24 órájában
lehet rendelni és fizetni ebben az esetben./

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A webáruházunkban vásárolt termékekről mostatnól e-mailben küldjük a számlát Billingo számlázó szoftver segítségével.


Ezért fontos, hogy pontosan megadott e-mail, postázási, számlázási cím legyen megadva, mert egyes rendszerek
automatizálva lesznek hamarosan (Bankkártyás fizetéssel Barion-on).

Kérjük azok vásároljanak matricát, egyéb terméket webáruházunkból, akiknek szüksége van rá, saját adatokkal.

Tisztelettel

Szücsidekor webáruháza, Szűcs Tibor e.v.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása
Postaköltségek menüpontban megadottak alapján.

Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2-4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 4-8 munkanap

Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket a Magyar Posta és a GLS futárszolgálat alkalmazottai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik /Magyar Posta és a GLS működési rendje szerint/. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések
esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó
egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont
rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.


A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a
visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.
(például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
•olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
•olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények
alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
•olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy
karbantartási munkáknál

Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás
szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék
átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását
követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén mellékelt elérhetőségen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 15 munkanapon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik. Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a
Ptk. 6:159-167 :§ i szerint

Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a
felvétel napjától számított 1 évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a
beérkezésétől számított 15 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az
üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták
elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi
hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl:
futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás
időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a
hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné
engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi
nyilatkozata a honlapon érhető el.

Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói
szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy webáruházunkban megvásárolt/kézhez kapott matricák/termékek felragasztása, használata a vásárló igényességére van bízva. Felragasztott matricával nem tudunk mit kezdeni, akkor újra meg kell vásárolni és a
küldött utasításokat be kell tartani.

Amennyiben valamilyen probláma merülne fel kérem tájékozódjon, mielőtt cselekedne.

Fontos tájékoztatás a vevő részére a vállalkozás békéltető testületi eljárásban fennálló, a 29.§ (11) bekezdésében
meghatározott együttműködési kötelezettségéről:
„(11) A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8)
bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.”
(12) A (11) bekezdésben meghatározott együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.

A vállalkozáshoz tartozó békéltető testület címe:
Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Elérhetőségek
Telefon: 06-62-554-250/118 Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu